خرید و فروش فیش حج تمتع
خرید و فروش فیش حج تمتع
می 30, 2019
فروش فیش حج عمره
فروش فیش حج عمره
ژوئن 13, 2019

خرید و فروش حج تمتع

خرید و فروش حج تمتع

در این مقاله به خرید و فروش حج تمتع می پردازیم.

حج بر هر انسانی که توانایی داشته باشد در عمر فقط یک بار واجب میشود و ترک حج با وجود استطاعت موجب کفر می باشد.

و ترک حج بدون عذر سبب کور محشور شدن در قیامت و سر پیچی از اجرای کامل مناسک حج موجب گرفتاری به مجازات سخت الهی می شود .

کلمه حج به چه معناست؟

حج به معنای اعمالی که در بین مسلمین معروف است و ابراهیم خلیل الله علیه السلام ان راتشریع کرده است و بعد از ان جناب همچنان در میان اعراب معمول بوده است.

و خدای سبحان ان را برای امت اسلام نیز امضا کرده در نتیجه شریعتی شده که تا روز قیامت باقی خواهد ماند. خرید و فروش حج تمتع از نظرسازمان حج و زیارت از لحاظ قانونی مانعی ندارد.

و کسانی که در گذشته موفق به ثبت نام حج تمتع در بانک نشده اند، میتوانند فیش حج تمتع به صورت ازاد تهیه نمایند .خرید و فروش حج تمتع در دفاتر زیارتی انجام پذیر است.

و باید با اجازه و مجوز از سازمان حج و زیارت انتقال انجام شود . برای خرید و فروش حج تمتع فروشنده و خریدار باید هر دو در دفتر زیارتی نقل و انتقال حضور داشته باشند تا بتوانند حج تمتع خود را واگذار کنند .

خرید و فروش حج تمتع با مبلغ کاملا توافقی ما بین خریدار و فروشنده انجام پذیر میباشد. برای خرید و فروش حج تمتع باید هم خریدار حج و هم فروشنده حج در استان محل سکونت خود حج تمتع را واگذار و انتقال دهند .

خرید و فروش حج تمتع طبق تاریخ ثبت نام روی قبض ودیعه گذار انجام میشود و هر تاریخ از ثبت نام ها قیمت مشخصی دارد.

برای خرید و فروش حج تمتع هر زمانی از سال قابل انجام است .خرید و فروش حج تمتع به تصریح بعضی از کسانی که توانایی تهیه حج تمتع را به صورت ازاد رادارند میتوانند از حج تمتع افراد دیگر برای خود خریداری و استفاده کنند.

چنانچه این کار برایشان مشقت شدید ندارد و موجب ذلت او نشود و با داشتن دیگر شرایط استطاعت حج و تهیه فیش حج بر او واجب می شود.

برای خرید و فروش حج تمتع اماده اعزام فرایند قانونی مشخص شده است برای خرید و فروش حج تمتع باید در نظر داشت که اول باید به تاریخ اعزام ثبت نام توجه داشت.

اگر حج تمتعی که می خواهید همان سال اعزام شوید راتهیه کنید باید تاریخ اعزام ان گذشته باشد .حج  بیست ودومین سوره قران کریم در ترتیب مصحف و یکصد و سومین سوره در ترتیب نزول میباشد .

سوره حج با ذکر عظمت قیامت خطاب به همه مردم و ترسیم صحنه ای هول انگیز از آن اغاز می شود .

امتیاز دهیدpost

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید