خرید و فروش حج تمتع
خرید و فروش حج تمتع
ژوئن 13, 2019
مناسک حج تمتع اهل سنت
مناسک حج تمتع اهل سنت
آگوست 20, 2019

فروش فیش حج عمره

فروش فیش حج عمره

در این مقاله به فروش فیش حج عمره پرداخته ایم.

در قران آیاتی بسیار وجود دارد که درباره حج سخن می گوید و سوره ای به نام حج وجود دارد .همچنین بیش از نه هزار روایت درباره حج و احکام و اعمال آن نقل شده است .

حج افزون بر بعد عبادی دارای ابعاد دیگری نیز هست . اندیشمندان مسلمان تلاش کرده اند علاوه بر اعمال ظاهری حقیقت حج را تبیین و تفسیر کنند که رسیدن به حقیقت توحید و یکتا پرستی از مهم ترین انهاست .برای فروش این فیش باید ابتدا قیمت ان را دانست .

فروش فیش حج عمره بنا به اولویت فیش حج عمره قیمت گذاری میشود . فیش های حج عمره از اولویت یک الی اولویت ششصد و یک میباشند .

کسانی که عمره مفرده را انجام میدهند حاجی نمی شوند .فروش فیش حج عمره از نظر سازمان حج و زیارت کاملا یک امر قانونی میباشد .

فروش فیش حج عمره مابین خریدار و فروشنده فیش حج عمره باید در استان محل سکونت خود انجام گیرد . این امر باید در یکی از دفاتر زیارتی زیر نظر سارمان حج و زیارت استان و با گرفتن مجوز انتقال از سازمان حج وزیارت انجام گیرد.

این فیش با مبلغ مشخص شده به فروش میرسد .

فروش فیش حج عمره بانک ملی و بانک ملت هر کدام قیمت مشخص و تعریف شده ای دارد .

برای فروش فیش حج عمره باید به اولویت فیش حج توجه داشت . برای فروش فیش حج عمره باید بانک مربوطه در زمان ثبت نام ودیعه گذاری را در نظر گرفت .

فروش فیش حج عمره به به دو نوع فیش بستگی دارد. یکی فیش هایی با ودیعه پانصد هزار تومانی بانک ملت که زمان ثبت نام انها مربوط به سال ۸۷ میباشد و یکی فیش های حج عمره با ودیعه هشتصد هزار تومان که در بانک ملی و ملت که مربوط به سال ۹۰ میباشد .

برای فروش فیش حج عمره باید شخص خریدار و فروشنده هردو در دفتر زیارتی حضور داشته باشند. برای تهیه فیش حج عمره هر شخص تنها میتواند یک فیش حج عمره برای خود داشته باشد .

فروش فیش حج عمره کاملا ازاد و قانونی میباشد . فیش حج عمره هیچ گاه از نظر تاریخ ابطال شدنی نیست .حج عبادت مخصوصی است که به منظور اطاعت و تقرب به خداوند در مکان مقدسی به نام مکه و در ماه هایی به جز ماه ذی الحجه انجام میشود .

به هر مسلمانی واجب نیست در صورت مهیا شدن شرایط به حج بروند حج در نگاه اسلام اهمیت و ارزش بسیار والایی دارد و همین سبب شده است حج را در فروع دین اسلام جای دهند .

4.9/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید