قیمت فروش فیش حج تمتع سال ۸۶
قیمت فروش فیش حج تمتع سال ۸۶
می 19, 2019
قیمت فیش حج
قیمت فیش حج
می 23, 2019

فروش حج تمتع

فروش حج تمتع

فروش حج تمتع : حج عبادتی واجب و از فروغ دین اسلام است.حج مجموعه ای از اعمال است که در ماه ذی الحجه در شهر مکه و اطراف آن انجام می شود.

مراسم حج بزرگترین اجتماع مسلمانان است.حج اقسامی دارد که رایج ترین آن حج تمتع و برای مسلمانانی است که غیر از مکه و اطراف ان زندگی میکنند.

حج با احرام بستن آغاز می گردد و با این کار برخی اعمال بر حاجی حرام میشود. و انجام دادن مناسک حج بر او واجب می شود .

فروش حج تمتع در واقع برگی واریزی در بانک میباشد که به منظور ثبت نام در بانک ملی سراسر ایران انجام گرفته است. متاسفانه به دلیل اینکه مسافرت به مکه و مدینه دارای محدودیت سفر میباشد.

هر کشور برای خود سهمیه مشخص دارد. بر اساس جمعیت هر کشور حج تمتع سهمیه بندی میشود. برای فروش حج تمتع باید به یکی از دفاتر زیارتی مراجعه کرد. و با خریدار و فروشنده فیش حج به آنجا مراجعه نمود.

قیمت فروش حج تمتع کاملا قیمتی توافقی میباشد.

برای واگذاری حج تمتع و فروش حج تمتع میتوان فیش خود را به غیر هم انتقال داد. فروش حج تمتع به نسبت تاریخ اعزام صدور فیش های حج انجام میگیرد.

فروش فیش حج تمتع به اولویت اعزام میرسد کسانی که حج تمتع اعلام شده دارند، میتوانند در هر زمانی از سال اقدام کنند. فیش های حج تمتع باطل شدنی نیستند و تاریخ انقضا ندارند .

فروش حج تمتع از نظر سازمان حج و زیارت کاملا قانونی میباشد. در صورتی که زیر نظر سازمان حج و زیارت استان محل سکونت انجام گیرد .

هرشخص برای فروش حج تمتع خود باید در استان محل سکونت خود کارهای انتقال فیش خود را انجام دهند و به سازمان حج وزیارت مراجعه کنند. و مراحل قانونی انتقال فیش خود را انجام دهند .

برای فروش حج تمتع دارای تاریخ ثبت نام اولیه که با مبالغ مشخص شده نسبت به تاریخ اعزام حج تمتع میتوانند به فروش فیش حج تمتع خود اقدام کنند. باید برای فروش حج تمتع شخص فروشنده مبلغ مشخصی را به خریدار اعلام کند که قیمت فروش حج تمتع آن در حدی نباشد که در حق خریدار اجهاف شود .

حج تمتع قابل فروش میباشد .حج تمتع قابل انتقال به غیر می باشد . فروش فیش حج تمتع براساس تاریخ اعزام قیمت گذاری میشود . قیمت حج تمتع بر اساس تاریخ روز و ماه و سال قیمت گذاری میشود .

از حضرت باقر علیه السلام پرسیدند : برای چه حج خانه خدارا حج نامیدند ؟ امام فرمود : فلانی حج گزارد یعنی رستگار شود .امام علی بن الحسین زین العابدین علیه السلام میفرمایند: حج و عمره به جای آورید تا بدن هایتان به صحت و سلامت درآید و روزی شما وسیع شود وخرج عیالتان مکفی گردد .

امتیاز دهیدpost

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید